سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله های پلی اتیلن استاندارد

خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

شما اگر این مطلب را باز کرده اید به این معناست که به دنبال لوله های پلی اتیلن و خرید آنها هستید.پس ما در ادامه این مطلب برای رفع این نیاز شما اقدام خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

.مقدار نهایی قیمت خرید و فروش لوله پلی اتیلن استاندارد براساس کارکرد های مختلف آن ها و با معیارهای مشخص تعیین میگردد. استاندارد های لوله پلی اتیلن با هدف تولید و نصب با کیفیت لوله ها در موارد مصرف مختلف تدوین می گردد.

این استاندارد ها در دو مرحله، مرحله تولید و مرحله نصب تدوین شده است. بسته به نوع مصرف لوله ( گازی، آبرسان و ...) و سایز لوله پلی اتیلن استاندارد های مختلفی تدوین شده است.

استاندارد ها در زمان خرید و فروش لوله پلی اتیلن اهمیت بالایی پیدا می کنند و در قیمت گزاری لوله پلی اتیلن  تاثیر به سزایی دارند. استاندارد های لوله پلی اتیلن در اروپا با عنوان های استاندارد اروپا (EN)، در ایران با عنوان استاندارد ملی ایران (ISIRI)، و استاندارد های بین المللی با عنوان ISO ارائه می گردد. هر کدام از استاندارد های تعریف شده در خرید و فروش لوله پلی اتیلن تاثیر گذار است.

شرکت رتن کار از سال 1380 محصولات تولیدی خود دارای نشان استاندارد وگواهی نامه های مربوطه می باشد، و همچنین کلیه محصولات دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد این شرکت کیفیت محصولات تولیدی ولیست قیمت لوله پلی اتیلن استانداردرا بر اساس سه فاکتور اصلی (ماده اولیه، تجهیزات و نظارت) در طول سالها فعالیت خود اجرا و بهبود بخشیده است و در طی مسیر کیفیت همواره ثابت قدم است.

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن


بررسی استاندارد های لوله پلی اتیلن 

موسسه استاندارد و تحقیقات کشور در سال 1353 استانداردی تحت عنوان پلاستیک ها-لوله پلی اتیلنی مورد استفاده در آبرسانی-ویژگی ها، تدوین کرد، که این استاندارد مهمترین استاندارد در خرید و فروش لوله پلی اتیلن است.

این استاندارد به خاطر اهمیتی که دارند همواره به روز رسانی می شوند و قیمت لوله پلی اتیلن بر حسب آخرین بروز رسانی (1382) تعیین می گردد. در این استاندارد ضمن حمایت از مصرف کنندگان و حفظ سلامت فردی و عمومی، حصول اطمینان از کیفیت محصول و ملاحظات زیست محیطی و اقتصادی، اجرای استاندارد را اجباری اعلام می شود تا مصرف کنندگان در زمان خرید و فروش لوله پلی اتیلن از قیمت لوله های پلی اتیلن اطمینان حاصل کنند.

هدف از تدوین این استاندارد در زمان تولید لوله پلی اتیلن  تعیین خصوصیات مورد نیاز لوله های ساخته شده از پلی اتیلن است که برای انتقال آب در زیر یا بر روی سطح زمین و همچنین در داخل یا خارج ساختمانها کاربرد دارد.

در این استاندارد مواردی که در قیمت لوله های پلی اتیلن تاثیر گذار است قطر خارجی اسمی، قطر خارجی متوسط، ضخامت جداره در هر نقطه، ضخامت اسمی جداره، نسبت ابعاد استاندارد، ابعاد لوله و آزمون های فشاری است. هر یک از موارد معرفی شده برای استاندارد با استفاده از آزمونها و نمونه گیری تعیین می گردند که هر کدام از نمونه ها و آزمون ها خود دارای استاندارد می باشند که به عنوان بند های استاندارد معرفی می گردد.

انواع سایز اسمی لوله پلی اتیلنکه قیمت آن اهمیت دارد به شرح زیر است:

1. خرید و فروش لوله پلی اتیلن استادارد 2 اینچی
2.خرید و فروش انواع لوله پلی اتیلن استاندارد 3 اینچی
3. قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن استادارد 4 اینچی
4. قیمتهای لوله پلی اتیلن استادارد 5 اینچی
5. قیمت های لوله پلی اتیلن استاندارد 9 اینچی