سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم از لوله ی پلی اتیلن

بررسی استاندارد های لوله پلی اتیلن 

برای خرید و فروش لوله های پلی اتیلن نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت کرد و متقاضیان به آن توجه زیادی کنند در مورد استاندارد و قیمت لوله ها حتما تحقیقاتی را در نظر بگیرید .در زمان خرید و فروش لوله پلی اتیلن شرکت رتن کار ویژگی های زیر برای لوله تعریف می گردد: 

1- نشان استاندارد INSO 14427-2
2- برند معتبر کارخانه رتن کار
3- نوع مواد اولیه پلی اتیلن
4- تاریخ تولید لوله پلی اتیلن
5- شماره خط تولید لوله پلی اتیلن
6- رده فشاری کاری 
تمامی موارد در سایز ها و کاربرد های مختلف متفاوت است. تعیین قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد دقیقا بر اساس همین شش مورد ذکر شده می باشد. جهت خرید و فروش لوله پلی اتیلن استاندارد با نمایندگی های فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید و فروش لوله پلی اتیلن 

مقدار نهایی قیمت خرید و فروش لوله پلی اتیلن استاندارد براساس کارکرد های مختلف آن ها و با معیارهای مشخص تعیین میگردد. استاندارد های لوله پلی اتیلن با هدف تولید و نصب با کیفیت لوله ها در موارد مصرف مختلف تدوین می گردد.

این استاندارد ها در دو مرحله، مرحله تولید و مرحله نصب تدوین شده است. بسته به نوع مصرف لوله ( گازی، آبرسان و ...) و سایز لوله پلی اتیلن استاندارد های مختلفی تدوین شده است.

استاندارد ها در زمان خرید و فروش لوله پلی اتیلن اهمیت بالایی پیدا می کنند و در قیمت گزاری لوله پلی اتیلن  تاثیر به سزایی دارند. استاندارد های لوله پلی اتیلن در اروپا با عنوان های استاندارد اروپا (EN)، در ایران با عنوان استاندارد ملی ایران (ISIRI)، و استاندارد های بین المللی با عنوان ISO ارائه می گردد. هر کدام از استاندارد های تعریف شده در خرید و فروش لوله پلی اتیلن تاثیر گذار است.

شرکت رتن کار از سال 1380 محصولات تولیدی خود دارای نشان استاندارد وگواهی نامه های مربوطه می باشد، و همچنین کلیه محصولات دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد این شرکت کیفیت محصولات تولیدی ولیست قیمت لوله پلی اتیلن استانداردرا بر اساس سه فاکتور اصلی (ماده اولیه، تجهیزات و نظارت) در طول سالها فعالیت خود اجرا و بهبود بخشیده است و در طی مسیر کیفیت همواره ثابت قدم است.