سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لوله پلی اتیلن 3 اینچی

لوله پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی 3 اینچ

در ادامه صحبت درپیرامون لوله های 3 اینچی برای شما این نکته را در نظر گرفته ایم که برای شما درباره برخی از کاربرد های این لوله ها و شاید برخی از نمونه کیفت های این لوله صحبت هایی داته باشیم.پس ادامه این بلاگ را از دست ندهید.

لوله های پلی اتیلن 3 اینچی فاضلابی اکثرا به صورت دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها به خاطر ساختار حلقوی که دارند برای استفاده زیر خاک مناسب هستند.

در زمان خرید علاوه بر توجه به قیمت لوله پلی اتیلن گاروگیت 3 اینچ توجه به نکات ضروری دیگر اهمیت دارد، نظیر: مواد اولیه مصرفی برای لایه های خارجی و داخلی لوله پلی اتیلن فاضلابی 90 میلیمتری مطابق با مفاد استاندارد ISIRI7174 باشد.

سطوح داخلی و خارجی لوله و اتصالات باید صاف و تمیز بوده و نباید هیچ گونه شیار و تاول و سوراخ و یا هر گونه ناهمگونی دیگری در آن مشاهده گردد.

لبه لوله پلی اتیلن و اتصالات که بعد از برش تیز و برنده هستند باید از حالت تیزی و برندگی خارج شوند . لایه صاف داخلی لوله پلی اتیلن کاروگیت درخواستی باید از ‌ضخامت لازم جهت امکان استفاده از سیستم تحت فشار شستشوی لوله (Water Jet) برخوردار و داخل لوله ها کاملا صاف و دارای پوشش زرد زنگ باشد.

 تمامی این ویژگی ها در قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی 3 اینچی اثر دارد. از لوله های پلی اتیلن دوجداره برای زهکش نیز استفاده می گردد. شرکت رتن کار آماده ارائه لیست قیمت لوله پلی اتیلن دو جداره زهکش 3 اینچ نیز هست.

لوله پلی اتیلن 3 اینچ آبرسانی

از مهمترین کاربرد های لوله پلی اتیلن سایز 90 در انتقال آب بین منابع آب و انتقال آب از سرچشمه به منبع زمین های کشاورزی است. ویژگی ها و  قیمت لوله پلی اتیلن آب رسانی 3 اینچی با نوار آبی که بر روی لوله کشیده می شود از لوله های دیگر متمایز می باشند.

لوله های پلی اتیلن آب رسانی به دلیل خصوصیات پلیمری برای انتقال مایعاتی که دارای ذرات معلق ساینده می باشند بسیار مناسب می باشد و در سایز ها و فشار های گوناگون تولید و عرضه میگردد.

آب حلال مناسبی است و امکان دارد لوله با آب واکنش داده و آب تغییر ماهیت دهد به همین دلیل در انتقال آب معمولا از پلی اتیلن استفاده شده و قیمت لوله پلی اتیلن اهمیت می یابد.

لوله‌های پلی‌اتیلن آبرسان 3 اینچی با توجه به عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری می‌تواند هزینه‌های اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش دهد و از این نظر با توجه به طول عمر طولانی بشتر از 50 سال مدیران اجرائی را برای استفاده از این جنس لوله‌ پلی تیلن ترغیب نمایند.

آشنایی با قمیت لوله پلی اتیلن 
آشنایی با قیمت اتصالات پلی اتیلن